El XVI Campionat Autonòmic de Kayak de Mar va tindre lloc a la Pobla de Farnals durant el matí del passat 11 de novembre. L’esdeveniment, la celebració del qual estava prevista per al 9 de setembre però que hagué de ser ajornada per causes meteorològiques, està organitzat pel Club de Kayak de Mar Poblamarina i compta amb la col·laboració del port esportiu i l’Ajuntament de la localitat.

Participaren 130 persones dividides en al voltant de 20 categories. Els competidors i competidores formaven part de 10 clubs de kayak de la comunitat, d’entre els quals varen destacar els resultats obtinguts pel conjunt local, que va quedar primer tant en la classificació general final com en nombre de medalles (5 d’or, 3 de plata i 4 de bronze).

Les proves, que tenien tant l’inici com la meta a la platja Sud del municipi i un recorregut traçat en direcció a la Ciutat de València, s’iniciaren a les 10 hores. Posteriorment, es va celebrar un dinar al saló social del port en què participaren els esportistes i durant el qual es va realitzar el lliurament dels premis a les persones que havien obtingut les millors marques en cada categoria.

Dani Navarro, president del club de Kayak de Mar Poblamarina, es mostra molt content per la participació de clubs de gran nivell i agraïx la implicació tant de l’Ajuntament com del port. “Comptàrem amb la presència d’alguns dels esportistes més importants de la Comunitat en esta activitat”, relata. “A més, enguany han baixat els temps de realització de les proves, la qual cosa demostra que en termes generals el nivell ha augmentat”, conta. Ja fa quasi 15 anys que el Club de Kayak de Mar Poblamarina forma part del teixit associatiu i esportiu del poble i actualment en té prop de 150 socis i sòcies.